سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلسیم

قرص مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو,قرص مخمر,مخمر آبجو,قرص چاقی مخمر آبجو

خرید قرص چاقی مخمر آبجو   Brewers Yeast اصل انگلستان در بسته بندی شرکت داروسازی شفا

قرص چاق کننده گیاهی مخمر آبجو که فروشگاه اینترنتی امین مارکت ارائه داده است با نام Health Aid Brewers Yeast ساخت شرکت Health Aid کشور انگلستان می باشد که در معاونت غذا و داروی کشور ایران ثبت شده و به شماره نامه 23072 در تاریخ 30/9/87 به ثبت رسیده است و در بسته بندی شرکت داروسازی شفا ارائه شده است . قرص مخمر آبجو Brewers Yeast منبع سرشار از ویتامین های گروه B و اسیدآمینه ها و مواد معدنی ضروری بدن می باشد ، که می توانید وزن خود را افزایش داده و پوست ، مو و ناخن خود را تقویت کنید . با مصرف قرص مخمر شما می توانید 7 تا 10 کیلوگرم در یک ماه چاق شوید و این چاقی بدون بازگشت است و این مسئله از طرف فروشگاه امین مارکت تضمین خواهد شد . این دارو موثرترین داروی افزایش وزن می باشد که بین افراد لاغر تاثیر بسزایی دارد .

قرص مخمر آبجو,قرص مخمر,مخمر آبجو,قرص چاقی مخمر آبجو

مخمر آبجو حاوی اسید نوکلئیک ، 18 نوع اسید آمینه ، 14 نوع ماده معدنی ، ویتامین های گروه B ، فیبر ( در هر 30 گرم مخمر 6 گرم فیبر ) و پروتئین ( در هر 30 گرم مخمر آبجو 16 گرم پروتئین وجود دارد ) می باشد که تاثیر بی شماری بر سلامتی بدن دارد . اسید نوکلئیک موجود در آن RNA ، اسید آمینه های آن حاوی : آلانین، آرژنین، اسید آسپارتیک، اسید گلوتامیک، گلایسین، هیستیدین، ایزولوسین، سیستئین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، پرولین، ترئونین، سرین، تیریپتوفان، تیروزین و والین، ” مینرال ها ” حاوی : کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، سدیم، مولیبدیوم، مس، منگنز، منیزیم، ید، روی، وانادیم، لیتیم، سلنیم و کروم، ” ویتامین های گروه B ” حاوی : B1,B2,B3,B4,B5,B6,B7,B9 به جز B12 می باشند .

قرص مخمر آبجو,قرص مخمر,مخمر آبجو,قرص چاقی مخمر آبجو

قرص مخمر آبجو,قرص مخمر,مخمر آبجو,قرص چاقی مخمر آبجو

خواص قرص چاق کننده مخمر آبجو Brewers Yeast

1 . افزایش اشتها و تنظیم اشتها : مخمر آبجو به دلیل سرشار بودن از ویتامین های گروه B اشتها را تنظیم کرده و انرژی در بدن آزاد می کند و خستگی را کاهش می دهد . همچنین در کاهش استرس نیز سودمند است .

2 . بهبود کارایی سیستم گوارش : مخمر آبجو پس از ورود به سیستم گوارشی بدن ، با تغییر فلور میکروبی روده را به نفع جمعیت باکتریایی سودمند داشته و با تغییر فلور، سبب بهبود مشکلات گوارشی ایجاد شده نظیر انواع اسهال، می شود .

3 . تقویت پوست ، مو و ناخن : قرص مخمر به خاطر داشتن بیوتین و اسید آمینه های ضروری موجب تقویت پوست شده و همچنین با جلوگیری از ریزش موها به ضخیم تر شدن آنها کمک می کند .

4 . رفع مشکلات خواب : این قرص به دلیل داشتن ویتامین های B1,B3,B5,B6 و مینرال های کلسیم، منزیم و روی مشکلات خواب را کاهش می دهد . ( تا چند روز اول استفاده احساس خواب آلودگی می کنید . )

5 . تنظیم قند خون : کروم پس از افزایش قند خون به دنبال صرف وعده غذایی سبب تحریک ترشح انسولین از پانکراس می شود ، بعد از آن از طریق افزایش اتصال انسولین به گیرنده های انسولینی سطح سلول سبب افزایش ورود گلوکز به داخل سلول می گردد . با این مکانیسم کروم می تواند در جلوگیری از افزایش قند خون و پیشگیری از دیابت سودمند باشد .

6 . ضد سرطان : یکی از ترکیباتی که در مخمر آبجو وجود دارد ، سلنیوم می باشد که خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و در مطالعات روی این آنتی اکسیدان ، آن را در پیشگیری انواع سرطان ها مفید و سودمند دانسته اند .

7 . کاهش کلسترول : این قرص مخمر چاقی در کاهش سطح کلسترول و چربی خون و همچنین تری گلیسیرید نیز موثر می باشد .