سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چربی ها

خرید چای سبز

چای سبز تیما,خرید چای سبز,چای سبز لاغری,چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی بسیار پر خاصیت است که از گیاه کاملیا سیننسیس ( Camellia sinensis ) تهیه می شود . این چای به عنوان یک داروی بدون عارضه مصرف می شود زیرا چای سبز به دلیل داشتن موادی مانند کاتچین ، ضد سرطان بوده و آنتی اکسیدان می باشد . این نوشیدنی که در کشور های توسعه یافته چین و ژاپن در ابتدا مصرف می شده است حال در اکثر کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد . دلیل این امر آشنایی مردم با خواص بی نظیر چای سبز می باشد . نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سبز مانع بروز بسیاری از بیماری ها می شود . در این بخش به بررسی ویژگی ها و خواص چای سبز می پردازیم که بسیاری آن را معجون لاغری دانسته و با نوشیدن آن به لاغری و از بین رفتن چربی های بدن و تناسب اندام بدن خود کمک می کنند .

اگر به دنبال خرید چای سبز با کیفیت و اصل می گردید ، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی امین مارکت خرید چای سبز تیما می باشد . جهت خرید بر روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و با ثبت اطلاعات خود ، سفارشتان را نهایی کنید . دو نوع چای سبز تیما اصل را برای همراهان و مشتریان گرامی تهیه کرده ایم . چای سبز دم کردنی تیما 5040 ( 5 بسته 50 گرمی ) با قیمت 28,000 تومان و چای سبز تیما کیسه ای یا تی بگ 5040 100 عددی با قیمت 32,000 تومان می توانید درب منزل تحویل بگیرید و سپس وجه را پرداخت کنید .

جهت خرید چای سبز تیما دم کردنی با قیمت 28000 تومان بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک نمایید .

جهت خرید چای سبز تیما کیسه ای 100 عددی با قیمت 32000 تومان بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک نمایید .

چای سبز تیما,خرید چای سبز,چای سبز لاغری,چای سبز

چای سبز تیما

چای سبز تیما برگرفته از چای سبز ( Green Tea ) به میزان 40 درصد ، زعفران به میزان 5 درصد ، کاسیا به میزان 25 درصد ، به لیمو به میزان 5.9 درصد ، چای اولونگ ( Oolong Tea ) به میزان 10 درصد و زیره سبز به میزان 15 درصد می باشد . چای سبز تیما به دلیل خواص بیشتر نسبت به چای سبز معمولی جایگاه ویژه ای در میان هم میهنان عزیز پیدا کرده است . با این حال قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه است و همچنین طعم و عطر و رنگ آن باعث شده تا مردم هر چه بیشتر نسبت به خرید چای سبز تیما علاقه بیشتری از خود نشان دهند . این یک نوشیدنی جدید و گران نیست بلکه هزاران سال است که مردم چین ، هند ، ژاپن و تایلند از خواص چای سبز مطلعند و از آن استفاده می کنند . می توانید چای سبز را با جینسینگ ، بهار نارنج ، لیمو و طعم دهنده های خوش بو خوش طعم ترکیب کرده و از نوشیدن آن بیشتر لذت ببرید . اما یادتان باشد حتما روزانه 3 فنجان چای سبز تیما را نوش جان کنید تا از پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود .

چای سبز تیما,خرید چای سبز,چای سبز لاغری,چای سبز

خواص چای سبز تیما

ضد سرطان : چای سبز حاوی کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول می باشد که آنتی اکسیدان هایی بسیار قوی می باشند . در حالیکه ویتامین های C و E از قوی ترین آنتی اکسیدان ها هستند . آنتی اکسیدان هایی نظیر کاتچین در چای سبز 100 برابر قوی تر می باشند و به همین دلیل است که مصرف چای سبز از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند . زیرا آنتی اکسیدان های چای سبز ، بدن را در برابر ابتلا به سرطان مصون می کند . همچنین نوشیدن چای سبز بخاطر داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی ، کمک بسزایی به بهبود اشخاصی که مبتلا به سرطان های ریه ، معده ، سینه ، روده و خون هستند ، می کند . در کشورهایی که چای سبز بیشتر مصرف می کنند آمار ابتلا به سرطان پایینتر است . در کشور ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار ، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود . همچنین به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود . همچنین مطالعات نشان داده است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد .

بیماری های قلبی و عروقی : هنگامی که کلسترول خون افزایش پیدا می کند احتمال بروز بیماری های قلبی نیز افزایش می باید . چای سبز تیما کلسترول خون را کاهش داده و از بروز بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند . به طوری که پژوهشگران به این نتیجه رسیدند نوشیدن چای سبز حتی پس از سکته قلبی نیز مفید بوده و بهبود سلول های آسیب دیده رگ ها و قلب را تسریع می بخشد . نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سبز به بیماران قلبی توضیه می گردد . چای سبز لاغری مقادیر بالایی ویتامین A و C دارد . همچنین معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد ، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد .

حفظ شادابی و جوانی : چای سبز تیما به عنوان داروی ضد پیری نیز شناخته می شود ، آن هم به دلیل وجود مقادیر بالای آنتی اکسیدان در این چای می باشد . آنتی اکسیدان ها یکی از عوامل موثر در حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند و روند پیری سلول ها را به تعویق می اندازند .

معجون لاغری : با نوشیدن چای سبز لاغری تیما روند متابولیسم بدن افزایش می یابد . متابولیسم به معنای سوخت و ساز بدن است و نوشیدن چای سبز تیما آن هم روزانه 3 فنجان باعث می شود تا 70 کالری انرژی ناشی از سوختن چربی ها تولید کند . چای سبز لاغری موجب تسریع روند از بین رفتن چربی ها بدن می شود و برای تناسب اندام و لاغری به عنوان معجون لاغری یاد می شود .

کاهنده فشار خون : از دلایل بروز فشارخون بالا تغییر دیواره رگ هاست . چای سبز با محافظت و کنترل صحت عملکرد دیواره رگ ها از بروز فشار خون جلوگیری می کند . گفتنی است نوشیدن نیم تا 2,5 فنجان چای سبز تیما در روز ، پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می دهد . در حالی که مصرف بیش از سه فنجان چای سبز در روز تا 56 درصد کاهش می دهد . در نتیجه مصرف 3 تا 4 فنجان چای سبز لاغری تیما برای افرادی که فشار خون دارند بسیار توصیه می شود .

کاهنده تری گلیسیرید : بعد از هر وعده غذایی تری گلیسیرید خون افزایش پیدا می کند و مصرف یک فنجان چای سبز در بین وعده های غذایی ، روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می‌ باشد .

جلوگیری از بروز دیابت : با افزایش سن ، قند خون نیز کم کم افزایش می یابد . در نتیجه با افزایش وزن احتمال بروز دیابت نوع 2 نیز افزایش پیدا می کند . چای سبز می تواند از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری کند . مصرف روزانه 5 لیوان چای سبز تیما می تواند از بروز دیابت جلوگیری به عمل آورد .

ضد استرس و اضطراب : چای سبز تیما به دلیل وجود به لیمو ، زیره سبز و چای سبز سیستم عصبی بدن را مقاوم تر می کند و از فشاری های عصبی شما می کاهد . ریشه اکثر بیماری ها در استرس و نداشتن آرامش می باشد که با این تفسیر می تواند داروی تمام بیماری ها باشد .

پوست شاداب : آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز لاغری موجب می شود تا سلول های موجود در پوست در مقابل آسیب رادیکال های آزاد ( تخریبگر سلول های بدن و منتشر کننده مواد سمی در بافت های بدن ) که از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب پوست هستند ، محافظت خواهد کرد .

استحکام دهان و دندان : چای سبز مکملی برای سلامت دهان و دندان می باشد . در چای سبز تیما ماده‌ای به نام فلورین ( fluorine ) وجود دارد که باعث شده ساختار داخلی دندان‌ها محکم شده و از تضعیف مینا و پوسیدگی دندان جلوگیری کند . همچنین چای سبز با از بین بردن باکتری‌ های نامناسب دهان ، بوی بد دهان را از بین می برد . درصد بالایی فلوراید در چای سبز وجود دارد که به حفظ و مراقبت از دندان ها کمک بسزایی می کند .

تقویت مغز و حافظــه : چای سبز و چای اولونگ موجود در چای سبز تیما فعالیت سلول های مغزی را تقویت کرده و بر روی عملکرد مغز به ویژه بخش حافظه تاثیر مثبتی می گذارد . از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول‌های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول‌های مغز و بروز بیماری آلزایمر می‌شوند . همچنین آنتی اکسیدان‌های موجود در این چای ، با به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول‌ های مغز از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می‌آورند .

ضد انعقــاد خون : چای سبز خون را رقیق می کند و از لخته شدن خون جلوگیری به عمل می آورد . با خرید چای سبز تیما می توانید از خواص و ویژگی های درمانی بی نظیر آن استفاده کنید و لذت ببرید .